十六

“小侯爷,功夫就两样,一个是功夫,一个是疼。”
There For You - Martin Garrix/Troye Sivan

But I can't do this alone
可我一人难做到这些
Sometimes I just need a light
我只是渴求光芒点亮黑夜
If I call you on the phone
若我拨通你的电话
Need you on the other side
希望你就在电话的另一边
So when your tears roll down your pillow like a river
每每你泪如雨下,濡湿枕边
I'll be there for you
我会在那儿守候着你
I'll be there for you
我会在那儿陪伴着你
When you're screaming but they only hear you whisper
每当你竭力嘶吼却无人理会
I'll be loud for you
我会替你大声呼喊
But you gotta be there for me too
我想你也一定会陪着我吧
But you gotta be there for me too
我想你也一定会陪着我吧

这首歌听了很多遍,但是今天感觉最特别🍁

评论(4)

热度(4)